Friday 13 October 2017

Sajak Percuma Forex


Belajar Forex percuma Ada di kalangan kamu Yang mungkin tertanya-Tanya apakah ITU sebenarnya merupakan nama singkatan untuk Forex per-EX Per eign cambiamento Ex. bermaksud Esteri Asing. Scambio bermaksud Pertukaran. Jadi Pendek kata, Forex, Foreign Exchange iaitu bermaksud Pertukaran Asing. Apa yang ditukar Jawapannya Adalah matawang. Jadi Forex bermaksud Pertukaran Matawang Asing. Kenapa kita ada Aktiviti pertukaran matawang Asing Untuk menjawab soalan ini agak Mudah. Bayangkan lah kita ada Sebuah Syarikat menjual Kain batik di Malesia. Pada satu hari, Kedai Kita dikunjungi Oleh pelancong dari Negara Jepun dan mereka ingin membeli Kain batik daripada Kedai Kita. Setelah memilih Kain batik yang mereka Suka, mereka semestinya Perlu membayar kita duit. Tetapi mahukah anda, sebagai taukeh Kedai batik tersebut menerima Wang Jepun (Juga dikenali sebagai Yen giapponese) sebagai bayaran untuk Kain batik kamu Tentu la Tidak. Ini Adalah kerana sekiranya kita menerima Wang Jepun (Yen giapponesi), Kita Tidak dapat menggunakan Wang Jepun ITU untuk membeli-Belah di Kedai-Kedai di Malesia, bahkan untuk membayar secawan Tarik gioco di parole Wang Jepun ITU akan kena rifiutano Oleh mamak Kedai. Wang Jepun Hanya diterima di Jepun. Disini, kalau mahu Bayar, mestilah Pakai Ringgit. Jadi, Wang Jepun ITU Tidak ada gunanya di Malesia. ITU Oleh, Jika pelancong Jepun tersebut ingin membeli Kain batik daripada Kedai Kita, pelancong Jepun ITU harusla pergi ke banca dan menukar Wang Jepun ITU kepada Ringgit Malesia. Selepas itu, barulah dia Boleh beli Kain batik kita dengan membayar kita Dalam wang ringgit. Dengan cerita Mudah kain batik Tadi, sekarang, cuba Kita bayangkan scenario berikut. Dalam setiap hari dan setiap Saat, terdapat berjuta-juta Aktiviti Jual beli Antara Negara kita dengan pelanggan dari negara Asing. Oleh itu, Dalam setiap hari terdapat berjuta-juta mata wang Asing ditukar kepada mata Wang Ringgit Malesia supaya mereka dapat membeli Barang Malesia. Aktiviti Negara Asing membeli barang kita dinamakan akitiviti IMPORT. Kalau orang di America Syarikat ingin membeli barang Malesia, mereka dikatakan ingin mengimport Barang Malesia. Dan setiap kali mereka mengimport barang Kita, mereka Perlu menukar Wang mereka (yang di panggil dollaro americano) kepada Ringgit Malesia supaya mereka dapat Bayar Kita. Sebaliknya, Jika kita membeli (Import) barangan Dari Amerika Syarikat, Kita Juga Perlu menukar Wang kita (Ringgit Malesia) kepada dollaro americano untuk membayar orang Amerika. Jadi kesimpulannya Begini. Pertukaran Matawang Asing (atau digelar sebagai Forex) Adalah Hasil daripada pertukaran matawang dari Satu Negara Negara ke di Più dan ianya berasal daripada Aktiviti membeli (Import) dan menjual (Eksport) antara Negara-Negara Asing di seluruh dunia. Setelah memahami Dari mana asalnya sebab kenapa kita Perlu menukar matawang, Timbul pula soalan kedua. Saya Tidak membeli dari Negara Amerika atau sebarang negara Asing. Macam mana saya dapat berurusniaga atau melibatkan diri saya Dalam Forex Jawapannya Senang Saja. Walaupun kita sebagai seorang individu Tidak menjual beli barangan dengan Negara Asing, Kita Masih dapat melibatkan diri Dalam urusniaga Forex. Caranya dipanggil CFD. CFD bermaksud Contratto per Differenza. Saya Akan menjelaskan dengan Lebih lanjut Lagi APA maksudnya CFD di distacco yang seterusnya. Untuk hari ini, Adalah mencukupi untuk anda sekiranya dapat menghayati Fakta bahawa Forex trading berpunca daripada akitiviti Jual Beli (Import Eksport dan) Antara Negara-negara Asing. Pada distacco seterusnya, saya akan menjelaskan APA maksudnya CFD dan bagaimana kita sebagai seorang individu dapat melibatkan diri Dalam Forex Trading dengan menggunakan konsep CFD. Sekian, Salam Sejahtera. Salam Sejahtera saya ucapkan kepada kamu yang Sedang membaca blog ini. Saya memulakan blog ini dengan tujuan untuk berkongsi pengetahuan saya mengenai dunia forex dan Adalah menjadi Harapan saya bahawa blog ini dapat membantu anda Dalam misi anda untuk mempelajari dengan Lebih mendalam mengenai dunia forex dan strategi-strategi yang mampu mendatangkan pulangan yang stabil dan lumayan. Saya Juga mendapati bahawa blog forex yang ditulis dalam Bahasa Melayu agak kurang bilangannya di Internet Dan Oleh itu saya akan cuba menambah Untuk koleksi blog forex dalam Bahasa Melayu. Saya Masih ingat pada Suatu ketika dahulu di mana saya Baru menceburi Dalam ini bidang forex trading. Saya Telah membelanjakan banyak Wang Dan masa untuk membaca dan mengikuti krusus-krusus forex. Kesimpulannya, saya berpendapat bahawa kebanyakan krusus-krusus Serta Buku-buku forex di pasaran Adalah terlalu Mahal dan Bukan semuanya mendatangkan faedah. Sebagai contoh, saya Telah menghabiskan banyak masa untuk mempelajari pelbagai Jenis Indikator seperti MACD, stocastico dan Lain lain. tetapi akhirnya, saya mendapati bahawa semua keuntungan yang saya perolehi dari forex trading saya berasal dari strategi yang Tidak memerlukan begitu banyak Indikator. Saya Bukan bermaksud bahawa Indikator-Indikator ITU Tidak berguna. Mungkin orang untuk rimasto, ia amat berguna. Tetapi kepada saya, bayangkan lah berapa banyak masa yang dapat saya jimatkan sekiranya saya Tahu bahawa Indikator ini bukanlah jawapan kepada Rahsia trading. Terlebih dahulu, saya ingin menjelaskan bahawa saya TIDAK memiliki sebarang Rahsia forex trading. Strategi saya Adalah logik berdasarkan. Bukan sebarang Rahsia atau magia. Terdapat banyak Laman web dan commerciante Yang menjamin pulangan Hebat seperti RM 10.000,00 sehari jika anda membeli dan menggunakan Strategi mereka. Untuk saya, saya Tidak mahu mengambil risiko tersebut kerana bunyinya macam scremato Cepat Kaya Saja. Saya Lebih rela mempelajari logik di sebalik commercio dan saya Lebih mempercayai strategi commerciale Yang berdasarkan sentimento dan psikologi pasaran. Lebih masuk Akal Bukan Cuba kita Fikir dengan Lebih mendalam. Forex Trading dilaksanakan di pasaran Tokyo, l'Europa, Londra dan Stati Uniti. Di setiap pasaran tersebut terdapat Satu Ciri yang sama iaitu setiap forex Adalah commercianti terdiri daripada pasaran. maksudnya, setiap pasaran Adalah terdiri daripada manusia. Sama ada di prezzo Naik atau Turun bergantung kepada interaksi Antara manusia-manusia (commercianti). Kalau pada masa yang tertentu terdapat Lebih banyak pembeli (acquirenti) daripada penjual (venditori), Maka di prezzo Akan Naik. Oleh kerana itu, sebarang strategi forex yang kita gunakan untuk commerciali harusla mampu untuk mengambil kira dan mengukur APA yang Sedang berlaku dengan interaksi commercianti tersebut. Untuk saya cerita memudahkan, bayangkan la scenario berikut. forex Pasaran terdiri daripada dua Kelompok manusia. Satu Yang ingin membeli. (Kita Namakan Kelompok ini Lembu Jantan) (I Bulls dalam Bahasa Inggeris) Satu Lagi Yang ingin menjual. (Kita Namakan Kelompok ini Beruang) (I Bears dalam Bahasa Inggeris) Dan pada setiap masa, Kelompok Bulls dan Kelompok Bears sentiasa berperang untuk menentukan bahawa Siapa yang Lebih berkuasa. Sekiranya Bulls menang, di prezzo akan ditanduk Naik. Sekiranya Orsi menang, di prezzo akan dihantam Turun. Jadi, sekiranya Kita ingin memperoleh Untung dari pasaran forex, strategi Yang Kita gunakan mestilah mampu mengukur dan memberi petunjuk kepada kita bahawa Siapa Antara Bulls dan Bears yang mempunyai peluang yang Lebih besar menang untuk. Sekiranya strategi kita memnunjukan bahawa Bulls mempunyai peluang yang Lebih Besar untuk menang, Maka Kita mestilah memasuki Kumpulan Bulls dan membeli di prezzo untuk Naik. Sekiranya strategi kita menunjukan bahawa Bears mempunyai peluang yang Lebih Besar untuk menang, Maka Kita Harus memasuki Kumpulan Beras dan menjual di prezzo untuk Turun. Dengan cerita ini, sekarang eun akan Lebih Jelas dan memahami betapa pentingnya untuk kita memasuki Kumpulan yang betul sekiranya kita ingin meraih keuntungan dari pasaran forex. Ok la Saudara dan saudari sekalian, saya berhenti di Sini Dulu. Saya Akan berkongsi Lebih maklumat Lagi pada distacco seterusnya. SPEVer5 Belajar Strategi FOREX Secara percuma Hai pembaca sekalian. hari ini saya mahu brkongsi Satu idea Baru yang berkaitan dengan strategi Dalam forex. Sebenarnya idea ini Sudah Lama saya gunakan, Cuma saya Tidak menyedari kelebihannya kerana Masih ada yang beberapa kelemahan Ketara. Akhirnya beberapa Minggu yang Lalu saya Mula kagum dengan APA yang saya Lihat dan perhatikan pada pergerakan di prezzo yang Lalu, Yang cukup Jelas tentang cara Kerja starategi ini. Ini terjadi setelah beberapa Ciri Baru saya gabungkan Dalam strategi saya ini. Kini sesuai dengan tema blog ini, saya mahu berkongsi tentang APA Sahaja yang ada saya, termasuklah strategi Saya ini. Saya Namakan strategi ini sebagai SPEVer5. Strategi ini sesuai pada sebelah petang Sahaja iaitu bermula pada marmellata 14:00 marmellata sehingga 10:00. pasangan Menggunakan matawang GBPJPY dan GBPUSD tempo dengan telaio H1 atau H4. Strategi ini saya fikirkan untuk keserasian saya sendiri. Saya Sudah banyak mencuba berpuluh-puluh Teknik yang percuma mahupun berbayar di internet, termasuk penggunaan robot tetapi semuanya Tidak serasi dan tidak dapat memenuhi keperluan cara Kerja saya, apatahlagi memulangkan keuntungan. Akhirnya Inilah Hasil setelah 5 tahun Dalam forex. ANDA BERTUAH HARI INI Kerana MENJUMPAI BLOG INI. Untuk keterangan Lebih lanjut sila baca dan fahami artikel ini. Silalah Lawati sekarang SPEVer5. Klik menù pada di sebelah kiri. SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA SETELAH MENGGUNAKAN STRATEGI INI.

No comments:

Post a Comment